Notify Message
Forums
Page 1
Search
#14424223 Sep 22, 2020 at 12:42 PM
65 Posts

Class and Feat Selection
------------------------------------------------------------------------------------------
Level Class · · · · · ·Feats
1 · · Fighter(1)· · · ·Standard: Shield Mastery
· · · · · · · · · · · ·Fighter Bonus: Two Handed Fighting
2 · · Fighter(2)· · · ·Fighter Bonus: Heavy Armor Training
3 · · Fighter(3)· · · ·Standard: Weapon Focus: Slashing Weapons
4 · · Fighter(4)· · · ·Fighter Bonus: Weapon Specialization: Slashing Weapons
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
5 · · Fighter(5)· · · ·
6 · · Fighter(6)· · · ·Standard: Improved Two Handed Fighting
· · · · · · · · · · · ·Fighter Bonus: Heavy Armor Combatant
7 · · Fighter(7)· · · ·
8 · · Fighter(8)· · · ·Fighter Bonus: Improved Shield Mastery
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
9 · · Fighter(9)· · · ·Standard: Improved Critical: Slashing Weapons
10· · Fighter(10) · · ·Fighter Bonus: Heavy Armor Master
11· · Fighter(11) · · ·
12· · Fighter(12) · · ·Standard: Completionist
· · · · · · · · · · · ·Fighter Bonus: Greater Two Handed Fighting
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
13· · Fighter(13) · · ·
14· · Fighter(14) · · ·Fighter Bonus: Heavy Armor Champion
15· · Fighter(15) · · ·Standard: Toughness
16· · Fighter(16) · · ·Fighter Bonus: Combat Expertise
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
17· · Fighter(17) · · ·
18· · Fighter(18) · · ·Standard: Past Life: Berserker's Fury
· · · · · · · · · · · ·Fighter Bonus: Power Critical
19· · Fighter(19) · · ·
20· · Fighter(20) · · ·Fighter Bonus: Greater Weapon Specialization: Slashing Weapons
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
21· · Epic(1) · · · · ·Epic Feat: Great Constitution
22· · Epic(2) · · · · ·
23· · Epic(3) · · · · ·
24· · Epic(4) · · · · ·Epic Feat: Epic Toughness
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
25· · Epic(5) · · · · ·
26· · Epic(6) · · · · ·Epic Destiny Feat: Perfect Two Handed Fighting
27· · Epic(7) · · · · ·Epic Feat: Epic Damage Reduction
28· · Epic(8) · · · · ·Epic Destiny Feat: Toughness
· · · · · · · · · · · ·Constitution: +1 Level up
29· · Epic(9) · · · · ·Epic Destiny Feat: Deific Warding
30· · Epic(10)· · · · ·Epic Feat: Blinding Speed
· · · · · · · · · · · ·Legendary: Scion of Celestia

Skills
------------------------------------------------------------------------------------------
Skill Points· · · 8 ·3· 3 ·3· 3 ·3· 4 ·4· 4 ·4· 4 ·4· 4 ·4· 5 ·5· 5 ·5· 5 ·5
Skill Name· · · ·01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20· Total Buffed
------------------------------------------------------------------------------------------
Balance · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 26.0
Bluff · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 48.0
Concentration · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 58.0
Diplomacy · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 48.0
Disable Device· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 19.0
Haggle· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 50.0
Heal· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 20.0
Hide· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 20.0
Intimidate· · · · 4 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· ·23.0 ·118.0
Jump· · · · · · · · ·1· 1 ·1· 1 ·1· 2 ·2· 2 ·2· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· 1 ·1· ·23.0 · 61.0
Listen· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 17.0
Move Silently · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 18.0
Open Lock · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 18.0
Perform · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 70.0
Repair· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 19.0
Search· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 23.0
Spell Craft · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 20.0
Spot· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 19.0
Swim· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 1 ·1· 1 ·1· 2 ·2· 2 ·2· 2 ·3· ·17.0 · 52.0
Tumble· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · 0.0 · 18.0
Use Magic Device· 2 ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ ·½· ½ · · ·11.0 · 45.0
------------------------------------------------------------------------------------------
Available Points· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0· 0 ·0
------------------------------------------------------------------------------------------

Enhancements: 80 APs, Racial 3, Universal 1
------------------------------------------------------------------------------------------
Dwarf - Points spent: 18
1 Core ·(1) Toughness I
2 Core ·(2) Constitution I
3 Core ·(1) Toughness II
4 Core ·(2) Constitution II
5 Tier1 (1) Iron Stomach
6 Tier1 (1) Iron Stomach
7 Tier1 (2) Weapon Training I: Axe Training
8 Tier2 (2) Weapon Training II: Axe Training
9 Tier3 (2) Weapon Training III: Axe Training
10 Tier1 (1) Iron Stomach
11 Tier4 (2) Weapon Training IV: Axe Training
12 Tier4 (1) Axes
------------------------------------------------------------------------------------------
Stalwart Defender - Points spent: 41
1 Core ·(1) Toughness
2 Tier1 (1) Improved Stalwart Defense I: Durable Defense
3 Tier1 (1) Improved Stalwart Defense I: Durable Defense
4 Tier1 (1) Improved Stalwart Defense I: Durable Defense
5 Tier1 (1) Threatening Countenance
6 Tier1 (1) Threatening Countenance
7 Tier1 (1) Threatening Countenance
8 Tier1 (1) Stalwart Defensive Mastery
9 Tier1 (1) Stalwart Defensive Mastery
10 Tier1 (1) Stalwart Defensive Mastery
11 Core ·(1) Stalwart Defense
12 Tier2 (1) Stalwart Shield Mastery
13 Tier2 (1) Stalwart Shield Mastery
14 Tier2 (1) Stalwart Shield Mastery
15 Tier2 (1) Improved Stalwart Defense II: Inciting Defense
16 Tier2 (1) Improved Stalwart Defense II: Inciting Defense
17 Tier2 (1) Improved Stalwart Defense II: Inciting Defense
18 Tier3 (2) Ability I: +1 Constitution
19 Tier3 (1) Greater Stalwart Defense I: Hardy Defense
20 Tier3 (1) Greater Stalwart Defense I: Hardy Defense
21 Tier3 (1) Greater Stalwart Defense I: Hardy Defense
22 Tier4 (1) Greater Stalwart Defense II: Tenacious Defense
23 Tier4 (1) Greater Stalwart Defense II: Tenacious Defense
24 Tier4 (1) Greater Stalwart Defense II: Tenacious Defense
25 Tier4 (2) Ability II: +1 Constitution
26 Tier4 (1) Reinforced Defense I: Reinforced Armor
27 Core ·(1) Overbalance
28 Core ·(1) Stand Fast
29 Core ·(1) Defensive Footwork
30 Tier4 (1) Reinforced Defense I: Reinforced Armor
31 Tier4 (1) Reinforced Defense I: Reinforced Armor
32 Tier5 (1) Reinforced Defense II: Reinforced Shield
33 Tier5 (1) Reinforced Defense II: Reinforced Shield
34 Tier5 (1) Reinforced Defense II: Reinforced Shield
35 Tier5 (1) Greater Stalwart Defense III: Strong Defense
36 Tier5 (1) Greater Stalwart Defense III: Strong Defense
37 Tier5 (1) Greater Stalwart Defense III: Strong Defense
38 Tier5 (1) Against All Odds
39 Core ·(1) Last Stand
------------------------------------------------------------------------------------------
Vanguard - Points spent: 23
1 Core ·(1) To the Fore!
2 Tier1 (2) Shield Specialization I
3 Tier1 (1) Armor Training
4 Tier1 (1) Armor Training
5 Core ·(1) Shield Combat I
6 Tier2 (2) Shield Specialization II
7 Tier2 (1) Missile Shield
8 Tier2 (1) Missile Shield
9 Core ·(1) Vicious Shield I
10 Tier3 (2) Shield Specialization III
11 Tier3 (2) Ability I: +1 Strength
12 Tier2 (1) Missile Shield
13 Tier1 (1) Armor Training
14 Tier1 (1) No Weakness
15 Tier1 (1) No Weakness
16 Tier1 (1) No Weakness
17 Tier4 (2) Shield Specialization IV
18 Core ·(1) Shield Combat II
------------------------------------------------------------------------------------------
Harper Agent - Points spent: 1
1 Core ·(1) Agent of Good I
------------------------------------------------------------------------------------------

Active Destiny Tree
------------------------------------------------------------------------------------------
Unyielding Sentinel - Points spent: 24
1 Core ·(0) Vigor of Battle
2 Core ·(0) Unbreakable
3 Core ·(0) Stand Against the Tide
4 Core ·(0) Stalwart Guardian
5 Core ·(0) Heed No Pain
6 Core ·(0) Steadfast
7 Tier1 (1) Shield Prowess
8 Tier1 (1) Shield Prowess
9 Tier1 (1) Shield Prowess
10 Tier1 (2) Ability I: +1 Constitution
11 Tier2 (1) Legendary Shield Mastery
12 Tier2 (1) Legendary Shield Mastery
13 Tier2 (1) Legendary Shield Mastery
14 Tier2 (2) Ability II: +1 Constitution
15 Tier3 (2) Healing Hands
16 Tier3 (1) Endless Lay on Hands
17 Tier3 (1) Endless Lay on Hands
18 Tier3 (1) Endless Lay on Hands
19 Tier3 (2) Ability III: +1 Constitution
20 Tier5 (1) Strength of Vitality
21 Tier5 (1) Strength of Vitality
22 Tier5 (1) Strength of Vitality
23 Tier6 (2) Undying Vanguard
24 Tier2 (1) Block Energy
25 Tier2 (1) Block Energy
------------------------------------------------------------------------------------------

Twists of fate - 35 of 36 Fate points spent.
------------------------------------------------------------------------------------------
Twist 1 - Tier 4: Fatesinger: Martial Hymn
Twist 2 - Tier 3: Shadowdancer: Meld Into Darkness
Twist 3 - Tier 2: Legendary Dreadnought: Improved Combat Expertise
Twist 4 - Tier 1: Primal Avatar: Rejuvenation Cocoon
Twist 5 - Tier 1: Legendary Dreadnought: Ability I: +1 Constitution

Equipped Gear Set : Standard
------------------------------------------------------------------------------------------
Armor · · · · Legendary Watch Captain's Platemail
· · · · · · · +15 Enhancement Bonus
· · · · · · · Fortification +214%
· · · · · · · Physical Sheltering +54
· · · · · · · Healing Amplification +85
· · · · · · · False Life +81
· · · · · · · Legendary Guardian of the Gates
· · · · · · · Green: +2 Sapphire of Good Luck
· · · · · · · Mythic: +2 Mythic Shield Boost
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Belt· · · · · Legendary Greensteel Belt
· · · · · · · Equipment Tier 1: +50 Electric Resistance
· · · · · · · Equipment Tier 2: +25 Electric Resistance (Insightful)
· · · · · · · Equipment Tier 3: +17 Electric Resistance (Competence)
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Boots · · · · Legendary Softsole Slippers
· · · · · · · Ghostly
· · · · · · · Anthem
· · · · · · · Perform +22
· · · · · · · Insightful Charisma +9
· · · · · · · Adherent of the Mists Set (Legendary)
· · · · · · · Green: Globe of True Imperial Blood
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Bracers · · · Legendary Greensteel Bracers
· · · · · · · Equipment Tier 1: +128 Unconsciousness Range, 16 healing every 10 seconds (Enhancement)
· · · · · · · Equipment Tier 2: +64 Unconsciousness Range (Insightful), 16 healing every 10 seconds (Insightful)
· · · · · · · Equipment Tier 3: +32 Unconsciousness Range (Quality), 4 healing every 10 seconds (Quality)
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Cloak · · · · Legendary Greensteel Cloak
· · · · · · · Equipment Tier 1: +4 Insight bonus against Disease and Blindness immunity
· · · · · · · Equipment Tier 2: +4 Insight bonus against Poison and Fear immunity
· · · · · · · Equipment Tier 3: +25 Negative Resistance (Enhancement) and Deathblock
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Gloves· · · · Legendary Skin-tight Gloves
· · · · · · · Protection +17
· · · · · · · Vitality +72
· · · · · · · Spell Resistance +47
· · · · · · · Quality Physical Sheltering +13
· · · · · · · Legendary Dreadkeeper
· · · · · · · Blue: Empty augment slot
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Goggles · · · Legendary Collective Sight
· · · · · · · Quality Resistance +4
· · · · · · · Temperance of Belief
· · · · · · · Nearly Finished (SDCIWC): +21 Constitution
· · · · · · · Nearly Finished (Ins SDCIWC): +10 Insightful Constitution
· · · · · · · Blue: +8 Sapphire of Resistance
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Helmet· · · · Legendary Standard Issue Faceplate
· · · · · · · Incite +62%
· · · · · · · Intimidate +22
· · · · · · · Insightful Physical Sheltering +26
· · · · · · · Natural Armor Bonus +21
· · · · · · · Legendary Guardian of the Gates
· · · · · · · Blue: +2 Diamond of Insightful Strength
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Necklace· · · Legendary Standard Issue Sigil
· · · · · · · Magical Sheltering +54
· · · · · · · Protection +17
· · · · · · · Spell Saves +17
· · · · · · · Parrying +10
· · · · · · · Legendary Guardian of the Gates
· · · · · · · Green: Topaz of Feather Fall
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Ring1 · · · · Stolen Signet of ir'Wynam
· · · · · · · Charisma +22
· · · · · · · Exceptional Alluring Skills +11
· · · · · · · Quality Potency +41
· · · · · · · Electric Absorption +53%
· · · · · · · Blue: Empty augment slot
· · · · · · · Yellow: Empty augment slot
· · · · · · · Green: Empty augment slot
· · · · · · · Mythic: +1 Mythic Power Boost
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Ring2 · · · · Legendary Celestial Emerald Ring
· · · · · · · Insightful Incite +28%
· · · · · · · Insightful Intimidate +11
· · · · · · · Linguistics 10%
· · · · · · · Nearly Finished (SCW): +21 Strength
· · · · · · · Blue: Empty augment slot
· · · · · · · Mythic: +1 Mythic Power Boost
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Trinket · · · Legendary Bottle of Shadows
· · · · · · · Profane Well Rounded
· · · · · · · Law Absorption +30%
· · · · · · · Good Absorption +30%
· · · · · · · Lesser Displacement
· · · · · · · Green: Draconic Soul Gem
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Weapon1 · · · Hoarfrost, Herald of the Bitter Ice
· · · · · · · Damage and Type 5[1d10+3] + 15 Slash, Adamantine, Magic
· · · · · · · Critical Threat Range 20 x3
· · · · · · · +15 Enhancement Bonus
· · · · · · · Legendary Freezing Ice
· · · · · · · Chilling 10
· · · · · · · Adamantine
· · · · · · · Red: Empty augment slot
· · · · · · · Nearly Finished: Purple Augment Slot (Sharn)
· · · · · · · Almost There (FoU): Fetters of Unreality
· · · · · · · Finishing Touch: Completed Weapon
· · · · · · · Purple: Empty augment slot
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
Weapon2 · · · The Lunar Eclipse
· · · · · · · Damage and Type [1d12+3] + 15 Bludgeon, Magic
· · · · · · · Critical Threat Range 19-20 x3
· · · · · · · +15 Enhancement Bonus
· · · · · · · Alignment Absorption +30%
· · · · · · · Quality Constitution +5
· · · · · · · Insightful Physical Sheltering +27
· · · · · · · Mirror Shield
· · · · · · · Green: Empty augment slot
· · · · · · · Purple: Empty augment slot
· · · · · · · Mythic: Empty augment slot
· · · · · · · Reaper: Empty augment slot
· · · · · · · Sentient Weapon Personality: Sentient Jewel of the Resolute
· · · · · · · Filigree 1: To Hell and Back/Embraced by Light: +2 Charisma
· · · · · · · Filigree 2: Embraced by Light: Constitution
· · · · · · · Filigree 3: To Hell and Back: Constitution
· · · · · · · Filigree 4: To Hell and Back: MRR
· · · · · · · Filigree 5: The Blood Feast: Constitution
· · · · · · · Filigree 6: The Blood Feast: PRR
· · · · · · · Filigree 7: Purity: Constitution
· · · · · · · Filigree 8: Purity: Healing Amplification
· · · · · · · Filigree 9: Snake Bite/Grandfather's Shield: +2 Constitution
· · · · · · · Filigree 10: Grandfather's Shield: Constitution
· · · · · · · Filigree 11: Grandfather's Shield: Healing Amplification


+0
#14424224 Sep 22, 2020 at 12:42 PM
65 Posts

+0
Page 1